Dienstag, 24. April 2007

Angel of innocence

After I had seen Saras newest work, I remembered which I wanted to do after my menopause Angel, still other ones. However, anyhow I had lost it out of sight. However, now there is my new angel - Angel of innocence.

40 x 30 cm
made with the Embellisher
Nachdem ich Saras neuste Puppen gesehen hatte, erinnerte ich mich daran, dass ich nach meinem Menopausen Engel doch auch noch weitere machen wollte, doch irgendwie hatte ich es aus den Augen verloren. Nun gibt es einen weiteren Engel der über mich wacht.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

She is really pretty Beate... I haven't seen these before.

Beate you have been tagged (more questions lol) so visit my blog to find out the rules :)

FARBTUPFER hat gesagt…

Bin überzeugt, dass der ganz gut auf dich aufpasst!

Related Posts with Thumbnails