Donnerstag, 14. September 2006

Wundertüten Swap

Die Idee von "Secret in a Bag" habe ich von einer amerikanischen Yahoo Liste übernommen. Da das Porto nach Übersee immer so hoch ist, habe ich sie auf zwei deutschen Yahoo Listen umgesetzt. Hier nun die Karten, die ich auf der Grundlage einer solchen Wundertüte kreiert habe.

The idea of "Secret in a Bag" I have taken from an american yahoolist. Because the postage oversees is always so high that I have moved them on two german yahoolists. Here now the postcards which I have created on the basis of such a "Secret in a Bag".






Ich bin ja eher der puristische Typ, doch bei so mancher Wundertüte überkam mich die "Völlererei".
I am rather the puristic type, however, with quite a lot of
"secret in a Bag" overcame me a kind of "Völlererei" = "gluttony"

Kommentare:

Helen Suzanne hat gesagt…

these are just delicous Beate. such lovely textures

Sara hat gesagt…

Die 3. gefällt mir besonders! du hast immer so lustige swaps!

MargaretR hat gesagt…

I think these are your best cards yet Beate. I love them all, but that top one is brilliant. You are an inspiration.

Related Posts with Thumbnails